Нэгж хичээлийн
хөтөлбөр
Сэдэв: Зурган
мэдээлэл боловсруулах
Агуулгын тогтолцоо ба
бүрэлдэхүүн хэсэг: Зургийн дүрслэл, түүний хэлбэрүүд, файлын сангаас бэлэн
зурагтай ажиллах, засварлах, зургийн эффект
Хамрах
хүрээ:
Мэдээлэл зүйн суурь
боловсрол стандартын мэдлэг чадварын хүрээг хамрана.
9 дүгээр ангийн
сурагчид ашиглана.
Зорилго: Сурагчдад Paint.Net программ
ашиглан зурган мэдээлэл боловсруулж сурах.
Зорилт:
Зургийн дүрслэл, түүний
хэлбэрүүд
Файлын сангаас бэлэн
зурагтай ажиллах, засварлах
Зургийн
эффект Paint.Net программ ашиглан зурган мэдээлэл боловсруулж сурна.
Агуулгын
залгамж холбоо:
Өмнө нь судалсан агуулга
|
Одоо судлах агуулга
|
Цаашид судлах агуулга
|
Paint программ
ашиглан зурагтай ажиллах
|
- Зургийн
дүрслэл, түүний хэлбэрүүд
- Файлын сангаас
бэлэн зурагтай ажиллах, засварлах
- Зургийн эффектPaint.Net программ ашиглан
зурган мэдээлэл боловсруулж сурна.
|
Зураг боловсруулах
программ судлах (photoshop)
|
Нэгж
хичээлийн хөтөлбөрийн үлгэрчилсэн
төлөвлөлт:
№
|
Ээлжит хичээлийн
сэдэв
|
Цаг
|
Сурах, судлах
агууллага
|
Сурагчдыг хөгжүүлэх
|
|
Мэдлэг
|
Чадвар
|
Хэрэглээ
|
|||
1
|
Зургийн дүрслэл,
түүний хэлбэрүүд
|
1
|
Зургийн хэмжээ,
нягтаршилт, пикселийг мэдэх
|
Paint.Netпрограмм
ашиглаж сурах
|
Зурган мэдээллийг
боловсруулах
|
2
|
Файлын сангаас бэлэн
зурагтай ажиллах
|
1
|
Зурагтай ажиллах,
засварлаж сурах
|
Paint.Net программыг
ашиглан зураг засварлаж сурах
|
Зурган мэдээлэл
засварлах
|
3
|
Зургийн эффект
|
2
|
Зургийн эффект, өнгө
хувилгалт хийх
|
Зурганд эффект
өнгөний хувилгалт хийж сурах
|
Зурганд эффект
өнгөний хувилглт хийх
|
4
|
Бататгах
|
1
|
-
|
-
|
-
|
Хичээлийн
хөтөлбөрийн цагийн төлөвлөлт:
Хичээл
|
Ээлжит хичээлийн
төлөвлөлт
|
Цаг
|
Судлагдахуун
|
Ур ухаан
|
I
|
Зургийн дүрслэл,
түүний хэлбэрүүд
|
1
|
Зургийн хэмжээ,
нягтаршилт, пикселийг мэдэх
|
Paint.Net программ
ашиглаж сурах
|
II
|
Файлын сангаас бэлэн
зурагтай ажиллах
|
1
|
Зурагтай ажиллах,
засварлаж сурах
|
Paint.Net программыг
ашиглан зураг засварлаж сурах
|
III
|
Зургийн эффект
|
1
|
Зургийн эффект, өнгө
хувилгалт хийх
|
Зурганд эффект
өнгөний хувилгалт хийж сурах
|
IV
|
Бататгах
|
1
|
Тестийн шалгалт
|
Тестийн шалгалт
|
Сургалтын
хэрэглэгдэхүүн:
Ø Компьютер
Ø Ээлжит хичээлийн
хөтөлбөр
Ø Проектор (Сурагчидад ангийн
аль ч хэсгээс харагдахуйц тод байх)
Ø Сурах бичиг (ЕБС-ийн 12
жилийн сургалттай 9-р ангийн сурах бичиг (33-40хуудас)
Ø Анги (Хичээл явуулах
нөхцөл бүрдүүлсэн)
Ø Шохой (Өнгийн/Улаан, ягаан, шар, улбар шар/)
Ø Самбар:
-Самбарын
дээд хэсэгт он, сарыг бичнэ.
-Самбарын
зүүн дунд хэсэгт сурах бичгийн шаардлагтай хуудасын дугаарыг бичих.
-Самбарын баруун
дунд хэсэгт гэрийн даалгаварыг бичих.
Арга зүй зохион байгуулалт:
·
Сурагчид бие даан ажиллана.
·
Нийт сурагчдад хичээлийн агуулга болон сэдэвийг товч танилцуулна.
·
Багш сурагчдын хийх даалгаврыг тайлбарлана.
·
Сурагчид үзэл бодлоо илэрхийлж хичээлд идэвхитэй оролцоно.
Багшийн
анхаарах зүйл:
·
Бичвэр
мэдээлэл боловсруулах программ
суулгасан байх
·
Хичээл бүрийн
үйл ажилгаанд шаардлагатай хэрэглэгдэхүүнийг бэлтгэх
·
Сурагчдыг чиглүүлэх үүргийг гүйцэтгэх, сурагчдын хийж чадахгүй мөн
ойлгохгүй байгаа зүйлсийг тайлбарлаж
өгөх туслах.
·
Жишиг
даалгаварыг бэлтгэх
Сурагчын анхаарах зүйлс:
·
Ээлжит
хичээлүүдэд идэвхтэй оролцох
·
Ойлгомжгүй болон
ойлгохгүй байгаа зүйлсийг багшаас асууж лавлах
·
Багшын өгсөн даалгавар дасгалыг цаг
тухайн үед нь хийж гүйцэтгэх
Үнэлгээ: Ээлжит хичээлийн онцлогыг харгалзан
үнэлэх зарчмын дагуу дараах
байдлаар үнэн зөв үнэлнэ.
Хичээлийн төрөл: Шинэ мэдлэг түгээх хичээл.
Үнэлгээ:
№
|
Үйл
ажиллагаа
|
Үнэлгээ
|
Оноо
|
|
1
|
Ажлын
хуудас
|
Хангалттай-3
Дунд-2
Дэмжлэгтэй-1
Хангалтгүй-0
|
||
2
|
Дасгал
даалгавар
|
Чадсан-2
Дутуу-1
Чадаагүй-0
|
||
Юу мэддэг болсон бэ?
|
||||
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
|
||||
Юу чаддаг
болсон бэ?
|
||||
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
|
||||
Багшид
өгөх санал хүсэлт
|
......................................................................................................
|
|||
Хичээл хоорондын
уялдаа холбоо:
Босоо холбоо:
No comments:
Post a Comment